Pc Eye
Saturday, 2025-07-19, 1:26 AM
Site menu

Login form

Search

Tag Board

Site friends
  • Create your own site

  • Statistics

    [ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
    • Page 1 of 1
    • 1
    Valve Hammer Editor
    Wav3Date: Friday, 2008-04-04, 7:43 PM | Message # 1
    Admin
    Group: Administrators
    Messages: 21
    Reputation: 0
    Status: Offline
    Hamer este un program cu ajutorul caruia POTI crea harti de counter-strike. suna promitator dar mai intai trebuie sa invatam acest program . Mai intai avem nevoie de:
    1. Valve Hamer Editor si il putem descarca de aici sau de aici.
    2. CS-expert-TOM pe care il descarci de aici


    omul cat traieste invata !
     
    Wav3Date: Friday, 2008-04-04, 7:43 PM | Message # 2
    Admin
    Group: Administrators
    Messages: 21
    Reputation: 0
    Status: Offline
    Acum ca avem programele downloadate,instalati hamer editor in C:\Program Files\Hamer(de exemplu),iar cs-expert-tom il dezarhivati.Fisierul cs_expert-tom793b.fgd impreuna cu folderul sprites , le copiati din folderul unde le-ai dezarhivat in C:\Program Files\Hamer.
    Acum porniti Hamer,duceti-va la tools-->optionssi faceti urmatoare setari:

    GENERAL

    2D views

    3d views

    Textures

    Game Configurations

    ATENTIE ! Folderul "RMF DIRECTORY" sa NU fie acelasi cu "place compiled maps" de la "build programs

    Build Programs

    ATENTIE ! Folderul "placed compiled maps" sa NU fie acelasi cu folderul "RMF directory" de la "Game configuration"


    omul cat traieste invata !
     
    Wav3Date: Friday, 2008-04-04, 7:45 PM | Message # 3
    Admin
    Group: Administrators
    Messages: 21
    Reputation: 0
    Status: Offline
    cum cum il folosim:

    1 - Selection tool (unealta de selectare) : Cu ajutorul acestei unelte poti selecta brushes si enitiys prezente pe harta. Un obiect selectat apare cu culoarea rosie
    2 - Zoom tool ( unealta de marire) : Cu ajutorul aceste unelte poti mari/miscora imaginea. puteti face acelasi lucru invartind de scrolul mouse-ului
    3 - Camera tool : cu ajutorul acestei unelte, putem privi de jur imprejur sin e putem deplasa pe harta in constructie
    4 - Entity tool : cu ajutorul acestei unele puteti crea entitati [(jucatori (terro/counter), light(becuri pentru a avea lumina pe harta .. ) armoury entity (grenade, arme) ].
    5 - Brush tool : Cu aceasta imagini practic construiesti harta . cu aceasta unealta poti construe : podea, pereti, tavan, cer, cutii, poduri, scari
    6 - Texture app. Tool ; cu aceasta unealta aplicam texturi obiectelor
    7 - Sa nu fie confundata cu Texture App. Aceasta va aplica texturile obiectului selecatat curent.
    8 - Apply DECALS tools. Cu ajutorul acestei unelte aplici texturi pe un obiect deja existent , fara a crea unu. Spre exemplu pe un perete puteti aplica texturi de geam
    9 - Clipping tool. Cu aceasta unealta impartiti, taiati bucati din pereti. este greu de utilizat - dar cam asta face
    10 - NU este importanta
    11 - Idem 10)

    Acum sa incepem crearea hartilor . Dati FILE -> new Mai inati dati un click pe brush tool dupa care desenati un patrat , de preferinta in casuta TOP (x/y). va arata cam asa:

    Aceasta este baza . Acum sa desenam peretii si tavanul :

    Acum inchidem harta , aplicand un perete NOU , pentru a forma un cub :


    omul cat traieste invata !
     
    Wav3Date: Friday, 2008-04-04, 7:46 PM | Message # 4
    Admin
    Group: Administrators
    Messages: 21
    Reputation: 0
    Status: Offline
    Cu ajutorul uneltei camera , intram in acel cub si incepem sa modelam harta. adica sa ii aplicam texturi :

    Arata oribil, nu? Haide sa facem sa NU mai arate asa. mai intai cu selection tool facem click pe unul din pereti, dupa care apasam SHIFT+A pentru a aplica texturi. Facem click pe browse si alegem de acolo textura. EU am ales podeaua.asa ca voi cauta floor :

    Acum dam dublu-click pe textura aleasa si apoi APPLY.si iata rezultatul:

    Dupa aceasta operatie, facem acelasi lucru si la pereti, dupa care trecem la cer . Pentru a avea cer cu nori , vom aplica la tavan (peretele de sus), textura sky. si va arata cam asa:

    Acum vom aplica entitati . Incepem cu oamenii, dupa care vom aplica becuri si armura :
    Selectam unealta ENTITY si merge top(x\y) si da-m un click, urmat de enter. Dar sa avem grija si in partea SIDE sa fie deasupra podelei cu putin . Ar trebui sa arate cam asa, daca ati facut setarile de la inceput la fel ca si mine :

    Acum mai creem o entitate in coltul opus, dupa care , cu selection tool facem click pe cel de al2-lea om si apasam ALT+ENTER si selectam info_player_deathmatch , pentru a il transforma in terrorist :

    Acum ca avem oameni, aplicam si niste becuri pentru a avea lumina. cum facem ? Foarte simplu :
    Cu unealta entity creem entitati, dupa care apasand ALT+ENTER le vom selecta clasa: light .
    Aplicam cateva becuri, in functie de dimensiuni.. acestea trebuiesc sa fie asezate la semiinaltime : undeva la 3 sferturi din distanta dintre podea si cer :

    Acum aplicam si armura, dupa care terminam prima noastra harta . Armura la fel se aplica, cu entity tool, insa aceasta trebuie plasata undeva FOARTE APROAPE DE PODEA, DEASUPRA PUTIN si la clasa (dupa ce apasam ALT+ENTER) selectam armoury_entity. :
    Code

    la count = numarul de gloante la item = arma dorita (numele)

    Arata cam asa harta noastra pana acum :

    Pentru a putea juca pe harta , adica sa o transformam in .bsp, dati file -> RUN Acum selectati TOTUL normal si dati OK :

    Cand va apare asa , inseamna ca este gata compilarea :

    Acum copiati harta din folderul cum numele TERMINATE ( in configurarea mea) in cstrike/maps si porniti jocul.

    Asta este tot.


    omul cat traieste invata !
     
    • Page 1 of 1
    • 1
    Search:

    Copyright MyCorp © 2025
    Hosted by uCoz